Schola Pragensis 2012

Letos jsme mohli už potřetí využít exponovaného umístění stánku ve druhém patře naproti hlavnímu schodišti, což zároveň s jeho zvětšením na šíři 6 metrů vytvořilo solidní předpoklad k upoutání pozornosti návštěvníků. Těm jsme nabídli obvyklý prospekt (rozdalo se jich přes 1,5 tisíce), učební plán s kalendářem a bonbóny s logem, ruch na stánku byl opět podpořen cestovatelským kvízem. Prvně jsme – v uměřeném rozsahu – účastníky následně oslovovali formou e-mailingu.

Vizuální styl byl sjednocen do výraznějšího odstínu dominantní modré, v doplňující červeno-žluté kombinaci jsme více zdůraznili název „Vinohradská” se zjevným marketingovým potenciálem. Funkci doplňující značky nadále plní doména „oavin.cz”. K loni vyrobené velké plachtě přibyly dvě další – jedna se zvětšeninou prospektu, druhá s povedeným promo snímkem fiktivní firmy Happy House, s. r. o. Zasvěcenějším zájemcům byla určena nová vitrína s dokumenty o historii akademie i českého obchodního školství.

O zdárný průběh akce se nejvíce zasloužil aktivní personál tvořený studenty 3. B a 3. C s jejich profesory, tvorbu a organizaci stánku znovu zajistili RNDr. Stanislav KoňaříkDavid Chlumský.

Všem návštěvníkům naší expozice upřímně děkujeme za projevený zájem.

Schola Pragensis 2012